»Večina težko ohranja motivacijo, obveznosti naredijo na hitro, samo toliko, da je, ne moremo pa jih pritegniti k nekoliko višji ravni znanja.«
»Ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»Se ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»Največ takih otrok smo izgubili, na pol izgubili ali pa jih izgubljamo.«
»Dokler se še da kaj nadoknaditi.«
»Moje mnenje je, da bi bilo zelo nedostojno zdaj kazati na nekega krivca. Še vedno vsi nekako skušamo na najboljši način poučevati, pri čemer naj si nihče v tej državi ne dela utvar, da smo v resnici digitalna družba.«
»Pri mlajših šolarjih pouk na daljavo brez njih ne more steči. Za starše, ki so ves čas delali, je bila šola na daljavo precejšnja obremenitev.«
»Otroci s posebnimi potrebami, ki živijo v nespodbudnih okoljih, se nam pospešeno izgubljajo, ne uspe nam jih pridobiti, sami ne znajo ali ne zmorejo narediti skoraj ničesar.«
»Mislim, da smo staršem otrok s posebnimi potrebami zdaj naložili malce pretežko delo.«
»Šolanje na daljavo je za večino otrok s posebnimi potrebami velik izziv in velika težava.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju